Hjälp mig vinna 25 000 kr i kläder!

2011-12-01 & 00:12:00  Publicerat i:Tävlingar


Nedan har jag listat lite fina saker från Asos.se som jag gillar, och har samtidigt chansen att vinna 25 000 kr. Trycker ni på bilderna så kommer ni vidare till deras sida och samtidigt så lägger ni automatiskt ett poäng åt mig, vilket uppskattas till tusen =) Ju fler klick, desstu mer poäng!
Kanske där finns något som ni också gillar!

ASOS - ASOS Collar Spot Dress hos Mylovebasket  ASOS - ASOS Racey Lacey Tights hos Mylovebasket
ASOS - ASOS Pattern Sheer Tights hos Mylovebasket   

ASOS - ASOS Red Braces hos Mylovebasket ASOS - ASOS Spot Tie Front Swimsuit hos Mylovebasket

Åh jag älskar den bikinin ;) Snyggt att ha med på semestern!

ASOS - ASOS Charm Pendant Necklace hos Mylovebasket  ASOS - ASOS Geometric Diamond Pendant Necklace hos Mylovebasket

Fint va? Allt ovan ligger i prisklasser mellan 100 - 500 kr beroende på vad, så det är väldigt prisvärt. Återigen ta er gärna en titt, och jag tackar verkligen för alla röster! =)

Ohja just det, denna också:

ASOS - ASOS Skater Dress In Spot Print With Belt hos Mylovebasket

Me like!

Kommentarer