Och vinnaren är...

2011-11-23 & 20:21:39  Publicerat i:Tävlingar

JAG!!

Detta vann jag...


Ageless Elixir Foundation + Serum i färgen medium 55
Colour Elixir lipstick i färgen Ruby Tuesday
Colour Elixir lipliner i färgen Red Rush
Max EffectMini Nail Polish färgen 01 Ivory


Frågorna var:
Fråga 1:Hur många nyanser finns Max Factor Colour Elixir Lipstick i?
Fråga 2: Vad är den mest glamorösa fest du varit på? eller tycker du hellre berätta om ditt tips för en glamourös fest look.

Mitt bidrag till tävlingen:
1. 14
2. Mitt bästa tips för en glamourös fest: Börja med en naturell bas. Krydda med svart eyeliner, mascara, lite rosatonig rouge och så pricken över i. Rött läppstift! Det du ABSOLUT inte får glömma är självförtoendet! Utan det kvittar det om du har världens snyggaste klänning eller världens bästa makeup/hår. Jag som inte går på särskilt många glamourösa fester känner mig mest glamourös när jag står framför kameran!


TACK!
 www.sailorswife.blogg.se
för en trevlig tävling!


oooo jag som älskar rött läppstift.


Kommentarer